miercuri, 28 octombrie 2009

"Natura la ea acasa"
munca
24.10.2009

Sambata, 24.10.2009, a avut loc implementrarea proiectului. Aceasta a constat in refacerea si vopsirea bancilor din parc, plantarea de seminte de flori, realizarea si instalarea de cosuri de gunoi, varuirea arborilor din zona, salubrizarea zonei (inclusiv fantana arteziana) si montarea unor pancarde de avertizare.



Asa a arata inainte:






Munca:

























Si asa arata acum:











Un comentariu:

  1. Buna:D Mie mi -sa parut ca am facut o fapta buna si am fost mandra de mine si de toti, de faptul ca suntem cercetasi si asta facem noi. Am refacut bancile din parc (asta a fost sarcina patrulei mele- Colibri), am vopsit copacii, am strans gunoaiele, am strans frunzele, am improvizat cosuri de gunoi, am facut ceea ce trebuia sa facem de mult, sa ne pese de orasul in care traim. Imi pare rau de cei carora nu le-a pasat de munca noastra si imi pare rau ca nu s-au gandit ca ceea ce am facut noi a contat pentru toata lumea din oras. asta e:D Alta data nu putem decat sa speram ca am transmis mesajul cercetasesc mai departe. GATA ORICAND!
    Sinzi

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.