sâmbătă, 20 octombrie 2012

Treceri la Explo

Sambata asta am profitat de vremea frumoasa de toamna si am facut o iesire prin padurile de la Valea Seaca.
Datorita faptului ca multi cercetasi aveau tot felul de examene la Centrul de excelenta, am plecat tarziu, dupa pranz.
Asa se face ca abia in jurul orei 15, 19 temerari, 3 explo si 3 lideri, ne-am adunat  in gara din Topile.
Aici cei doi temerari care trebuiau sa treaca la explo (Oana si Cristi) au primit primul indiciu despre drumul ce-l aveau de urmat. Ca sa nu se simta prea singuri si pentru ca cercetasia e totdeauna mai frumoasa cu cat grupul e mai mare, i-au insotit in mica lor aventura toti temerarii mari din clasele 7-8.
Ba in cautarea primelor doua indicii i-au ajutat si ceilalti, ca sa vada si cei mai mici cum sta treaba :)
Cei mici au fost asa de zelosi, ca au descoperit primele doua indicii inaintea lor!

Apoi drumurile noastre s-au despartit pentru un timp.
Ei au  avut de gasit Muntele Alb si apoi semnul cercetasiei iar noi am luat-o direct catre o mica poiana, ce era urmatorul punct de intalnire.
Pe drum, ca la orice iesire in mijlocul naturii, cei mai noi si nu numai ei, au aflat cate ceva despre: orientarea cu busola, punctele cardinale, varsta copacilor, specii de arbori si plante din jur.




In poiana, in asteptarea celorlalti, ne-am mai jucat putin. Dupa ce ne-am reunit, am luat cu toti o mica gustare ca sa prindem forte pentru incercarile ce le aveam in fata :)
Ne despartim iar, noi urmand s-o luam direct catre poiana Dusan.
Ceilalti o iau iar pe drumul lor, de data asta urmarind traseul cu ajutorul hartii si al busolei.


Dupa descoperirea Bastionului, a Padurii de Argint si recuperarea mesajului din Fantana Parasita, acestia au trebuit sa mai stranga pentru strumfi (adica noi) macare (adica semuinte de jir decojite!) pentru a primi ultimul indiciu.
Nu prea ne-am saturat noi dar pana la urma au primit si indiciul mult dorit. :)
Asa ca au adunat toata "recolta" lor (cele 5 pietre magice si cele 5 semnite/fructe de la diferiti copaci/arbusti) si au pus-o pe Tabla Vietii. Tabla cu ajutorul careia au trebuit sa inteleaga si sa explice interactiunile dintre cele 5 elemente primordiale: apa, lemn, foc, pamant si metal.


Din pacate ceasurile erau mai inaintate decat ne-am fi dorit, asa ca "alpinistii" au trebuit sa renunte la ultima proba.
Nici nu stiu ce au pierdut!


Poze din timpul pregatirilor.

A urmat depunerea promisiunii si retragerea catre masini la lumina tortelor.
Cum tot era senin, am facut putina astronomie si aflarea nordului dupa steaua polara.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.