sâmbătă, 5 mai 2012

Jungla prieteniei


 14 dintre lupisorii centrului nostru si-au petrecut ziua de 5 mai in ”Jungla prieteniei”, la Gradina Botanica din Iasi, alaturi de lupisori de la mai multe unitati din zona Moldovei.
Inarmati cu mult entuziasm si buna-dispozitie, ne-am intalnit de dimineata la Gara, de unde am plecat cu trenul catre marea aventura.
 
Ziua ne-am inceput-o cu o vanatoare de comori, pe care organizatorii au pregatit-o in cele mai mici detalii. Parcul Voievozilor, Casa Pogor, Sala Pasilor Pierduti, Centrul Cultural Francez, Parcul Copou au fost doar cateva din ascunzatorile pretioaselor indicii. 

 
 
 Lupisorii s-au mobilizat si au reusit sa parcurga traseul cu brio!
Gradina Botanica a fost ultimul punct pe harta cu indicii si locul unde s-a desfarat restul intalnirii.
Ne-am jucat, am cunoscut alti lupisori si am cantat! Lupisorii au avut momentul lor artistic!
 A urmat o noua portie de joaca iar la plecare am vizitat si Gradina Botanica, punctul maxim de interes fiind plantele carnivore :)
Chiar daca in drum spre Gara ne-a prins ploaia, care ne-a udat pana la piele, buna-dispozitie nu ne-a parasit, iar in tren am cantat, facand ca mica noastra calatorie spre casa sa fie si mai placuta!
Manuela Soldan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.