duminică, 29 aprilie 2012

Minihike in Lunca Siretului


    Pe data de 29 aprilie ne-am intalnit cu totii in fata casei de cultura. 
    Dupa ce am stabilit ruta pe care vom merge la Siret am plecat condusi de cate un temerar si cei 2 lideri : Titus si Lucia.
    Dupa ce a primit harta zonei prin care urma sa trecem si busola, primul care ne-a condus pana la catedrala a fost Cristi. Apoi au urmat cei doi gemeni si noul temerar, Luci, care ne-au dus la destinatie, paduricea dinspre Stolniceni a luncii Siretului.

    Ajunsi acolo am fost repartizati pe doua echipe pentru a participa la o incercare cu Roza Vanturilor, fiecare trebuind sa afle puncte cardinale secundare stiind doar nordul..
    Pentru ca incepuse "sa ploua" am fost pusi sa construim un adapost in 15 minute in care sa incapem toti.
A durat el putin mai mult de 15 minute dar important este ca l-am terminat inaintea "ploii".
 
     Dupa ce am terminat si cu aceasta provocare, am construit o scara din cordelina si dupa insalarea unei corzi intr-un copac am jucat "Recapatatul obiectelor".





    La sfarsit am jucat jocul "Mergi dupa mine" la care ne-am amuzat copios.

    In final am fost condusi prin mlastina de cei  doi gemeni si Irina, apoi ne-am despartit la catedrala rupand cercul cu «perna ».


A consemnat,
temerar Maria Grigoriu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.