sâmbătă, 11 iunie 2011

Promisiune in iunie - Lupisori

Desi a fost in mijlocul saptamanii, 1 Iunie nu a trecut neobservat pentru lupisorii din centrul nostru.


Sa vedeti ce s-a intimplat; la intilnirea lupisorilor ;ne-am trezit cu Bagheera (Razvan), Chill(Violeta), Kaa (Maria), si Baloo (Tudor) care le-au spus lupisorilor ca au niste provocari pentru ei. Au facut si doua patrule speciale-lupisori cu esartfa si lupisori fara esartfa!

Cu totii eram curiosi: ce se va petrece in jungla (orasului)?

Baghera i-a pus sa urce celebrele scari din Pascani sa vada cat sunt de rezistenti si sa stie cite scari au urcat!

Dupa atita efort, l-au gasit sus pe Chill, suparat ca nu poate scoate chitara din husa! L-au ajutat lupisorii si

i-au cintat sa-i treaca supararea. Apoi, Baloo si Kaa le-au spus ca vor afla un lucru important daca vor sti sa foloseasca indiciile de pe harta pe care le-au dat-o!

Cu ajutorul hartii, folosindu-se de tot ce i-au invatat prietenii lor din jungla au ajuns in mai multe puncte unde erau ascunsi colegii lor cu esartfa, ce le-au dat cite un biletel.Cind le-au adunat pe toate,au aflat vestea cea mare! DE AZI SUNTETI CERCETASI!

Si intr-adevar, in fata casei de cultura,linga statuia marelui Sadoveanu, era steagul tricolor, Akela (Lucia) si Raksha (Genoveva)!

Impreuna cu Raksha copiii au spus promisiunea lupisorului iar Akela le-a pus la gat mult doritele esarfe!

Erau prezenti si parintii!

Iata ce-au simtit cei mai tineri lupisori cand au primit esartfa! Impresiile au fost culese azi,la zece zile de cand a avut loc fericitul eveniment, de la lupisorii prezenti.la intilnire:

Vladina: “Pentru mine primirea esartfei inseamna ca sunt un lupisor adevarat!”
Alin; “Am avut un sentiment de fericire! Pentru mine esartfa e ca o stea!"
Andrei: “Am simtit o mare fericire!”
Ioana: “Eu am simtit multa fericire!”
Anca: “Eu am simtit un gol in stomac”
Diana “Am simtit multa bucurie si fericire!”
Alex: “Nu ma asteptam! A fost o onoare sa primesc esartfa cu mana pe steagul Romaniei!”
Vlad: “Eu m-am simtit foarte mindru!”
Estera:” Eu am simtit asa ca niste fluturi in stomac”
Rares: “Eu parca aveam o stea in stomac!”

A consemnat,

Akela






2 comentarii:

  1. As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari! Cum as putea sa iau legatura cu domnul Titus Hen? As vrea sa-lconsult in legatura cu schiul de tura si ultima adresa de pe care a scris pe lista Alpinet2K nu mai functioneaza. Multumesc! dragos.bora_at_yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.