sâmbătă, 21 mai 2011

Mini hike la Valea Seaca


Cum vremea s-a incalzit in sfarsit, a sosit timpul sa incepem seria de iesiri in mijlocul naturii.
Asa ca sambata am petrecut cateva ore la iarba verde, intr-o valcea de la marginea padurii de la Valea Seaca.
Am inceput printr-o intrecere in montarea noilor corturi achizitionate pentru RoJam.
Numai bine, ca deja se stransesera niste nori negri care s-au scuturat putin si peste noi.

Daca tot nu se putea sta pe afara, ca sa nu somam, am facut o intrecere intre corturi: care stie mai multe cantece.
"In padurea cu alune,
Aveau casa doi pitici ..."
Lupta a fost stransa intre juniori si veterani iar in cele din urma s-a terminat indecis.




Oricum se terminase si ploaia, asa ca dupa ce am strans corturile, am trecut la partea a doua a programului, gasirea "comorii" pe baza indiciilor si a busolei.
Ca sa nu fie totul chiar asa de simplu, pe langa gasirea punctelor de control, participantii au trebuit sa gasesca cateva plante medicinale si sa afle varsta unui copac proaspat taiat. Cei mai rapizi si-au exersat apoi aptitudinile de cautatori de comori, in tufa de urzici  ce o pazea.






Iar la final surpriza: inca o ceremonie de depunere a promisiunii.
Si astfel Alexandra, Iulia, Malina, Manuela, Denis si Sabin au marit randurile temerarilor ce au depus Promisiunea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.