sâmbătă, 27 noiembrie 2010

O nouă întâlnire cu CL Suceava

De data asta a fost rândul nostru sa fim gazde.
După ceva amânări, datorită implicării liderilor de la noi în alte proiecte, am fixat data de 27 noiembrie. Cam cu emoţii, datorită posibilităţii crescute de vreme rea şi a zilei tot mai scurte.
Însă vremea a ţinut cu cercetaşii şi dimineaţa ne-a întâmpinat cu un strat proaspăt de nea şi soare.
Pe la 7:30 m-am întâlnit cu Cristi la Paltul Copiilor pentru a face pregătirile necesare. Am întins corzile pentru puntea "comando", am pregătit "schiurile" + că tot era zăpadă :) şi numai bine când am terminat, avangarda cercetaşilor apărea pe alee.
Şi era ceva lume! Vreo 80 de cercetasi - lupisori, temerari si lideri împarţiţi cam juma-juma Paşcani-Suceava.

Cum programele erau diferite, ne-am împărţit pe ramuri de vârstă şi fiecare a trecut la "muncă".

Lupişorii
Au avut de trecut tot felul de probe, inclusiv o mica plimbare prin oras supravegheati de ochiul vigilent al exploratorilor, dar cel mai mult s-au bucurat de zapada proaspat cazuta. Asa ca au aparut o multime de omuleti de zapada, care mai de care mai cercetas :)

Temerarii
Pentru început, aşa cum şade bine cercetaşilor, s-au făcut patrule mixte (Paşcani+Suceava). Acestea şi-au ales un nume şi un strigăt apoi au avut de parcurs o serie de provocări:
- mers legat la ochi cât mai aproape de un punct fix
- legat la ochi, mers dus-întors 20 de paşi - care revine mai aproape de punctul de start
- parcurgerea (cu asigurare) a punţii comando pe o distanţă de 10 metri (1m=1pct)
- circuit contracronometru în echipă de doi - pe "schiuri"
- aruncat cu săgeţi la ţintă
- descifrarea unui mesaj cifrat
După ce toate patrulele au parcurs aceste probe, a urmat o mică plimbare prin oraş, dar nu aşa degeaba, ci având ca scop numărarea scărilor mici şi mari (şi sunt vreo câteva!), fotografierea a cât mai multe biserici şi şcoli, totul pe parcursul a maxim o oră.
Proba artistică a încheiat setul de provocări. Aici fiecare patrulă a trebuit sa fie cât mai originală în a prezenta aspecte de la întălnire. Şi chiar au fost! Ba un cantecel hazliu, ba o sceneta, ba câteva vorbe hâtre, au făcut deliciul celor de pe margine.
La sfarsitul ei am aflat ca un lupisor sucevean tocmai isi serba ziua de nastere, asa ca i-am cantat din tot sufletul un "multi ani traiasca" si i-am urat sa aiba parte numai de bucurii, alaturi de prietenii sai cercetasi.
Evident că totul s-a încheiat cu premierea patrulelor la lupişori câştigând patrula .... iar la temerari patrula celor "8 Păduchi" :))
Apoi, repede la gară să prindă trenul.
Îmbrăţişari, promisiuni că ne vom reîntâlni cât de curănd, mâini fluturate în semn de "la revedere" au încheiat o zi pe care cu toţii am fi dorit-o mai lungă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.