duminică, 24 ianuarie 2010

Mini hike - Codrii Paşcanilor

În ciuda coldului galben şi a temperaturilor coborâte mult sub zero, 4 lideri, 9 temerari, un lupişor şi un căţel de pripas s-au încumetat să iasă la o scurta plimbare prin pădurea de argint, numită şi Codrii Paşcanilor.
Am plecat de la cabana si ne-am plimbat prin pădure, pe sub copacii încărcaţi de omăt până la liziera dinspre Gâşteşti. Aici pe zăpada imaculată care amintea de cea de pe culmile munţilor, spre bucuria copiilor, am trecut la joacă: "îngeraşi", tras cu folia, ba chiar şi un adăpost improvizat într-o nisă săpată în zăpada viscolită care atingea aproape un metru.
În ciuda unui ceai cald, frigul zdravăn ne-a facut să lăsăm pe altădată vizitarea adăposturilor construite de patrulele Colibri şi MCC cu o săptămănă în urma, aşa că ne-am îndreptat direct spre maşini.
Toată plimbarea a durat cca 2 ore şi ne-am întors cu toţii mai veseli şi cu bujori în obraji.


















Ghici ce scrie_ :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.