sâmbătă, 26 martie 2011

Lupişorii pe teritoriul stăpânit de Bagheera

Dupa ce iarna am petrecut-o in birlog, ocupindu-ne cu lecturile,spectacolele de teatru si facind martisoare pe simburi de dovleac si animalute origami, iata ca se apropie timid primavara si Bagheera vrea sa stim niste lucruri.
Inainte de 1 Martie, ne-a sfatuit sa ne gindim la mamele si bunicile noastre si sa ne ocupam personal de camera, dulapiorul si biroul nostru si sa ne facem singuri ordine. Hmmm… parca era mai simplu cind facea mama patul, aranja hainele in dulap si spala farfuriile de la bucatarie! Da, dar vine ziua femeii si Bagheera spune ca un lupisor trebuie sa invete sa-si adune singur lucrurile, sa le puna in ordine, sa-si spele cana si farfuria.. eventual si pe a celorlalti membri ai familiei ca sa-i faca o bucurie mamei si bunicii….
Pai ,daca a spus Bagheera, am incercat! Si n-a fost asa de greu!
Azi Bagheera ne-a reamintit ca trebuie sa fim curati sa ne spalam si sa avem hainele curate.

Am vorbit noi mai multe si apoi am plecat…intr-o vizita!
Asa am ajuns la un cabinet stomatologic unde ne-au intimpinat niste prieteni de-ai Baghereerei.Ooo, dar aici era foarte interesant! Ne-a invatat anul trecut Bagheera sa ne spalam pe dinti, dar aici era cu totul altfel! Un domn doctor imbracat in verde si o doamna frumoasa cu haine portocalii ne-au aratat o multime de lucruri!
Niste mulaje uriase de dinti si cu niste periute de dinti tot uriase cu care am invatat cum se face curatarea dintilor si maselelor; apoi niste aparate colorate frumos care ne pot indrepta dintii fara sa ne doara! O, si apoi domnul doctor in verde ne-a dus in cabinetul lui si a fost super! Ne-a dat la toti manusi si masti incat aratam si noi ca doctorii! Apoi Andreea a fost pacientul si domnul doctor i-a facut modelul la dinti cu o plastilina roz ce mirosea a guma de mestecat! Ne-a dat si noua doamna asistenta cite o biluta si am facut tot felul de forme, dar s-a intarit repede! Am vazut pe niste filme si cum arata niste dinti cu carii! Nu, nu arata bine, noi trebuie sa avem grija de dantura noastra, asa e sigur! Apoi am mers la laborator sa vedem cum se fac dintii Andreei. Aici o doamna asistenta a amestecat niste ghips cu apa si ne-a intrbat ce culoare sa fie dintii? Galben! Am spus noi, dar apoi ne-am gindit sa punem si putin verde! Doamna asistenta le-a amestecat la un aparat si a turnat pasta verde in modelul facut de domnul doctor! Ce interesant! Nu am mai stat sa se intareasca, dar ii vedem noi simbata viitoare! E frumos sa fii stomatolog! Plastelina colorata, oglinjoare, stetoscop de ascultat inima, mulaje colorate.. Ne-ar place si noua sa fim doctori ! Desi mai erau acolo o multime de aparate care nu stim ce fac! Dar nu-i nimic, vom creste mari si vom afla! Pana atunci insa, sa avem grija si de dintii nostril! Are dreptate Bagheera! Si azi am mai invatat cite ceva despre cum sa ne pastram sanatateal. Oare data viitoare, ce ne pregateste Bagheera?





Multumim domnului doctor Adrian Craciunescu,directorul firmei S.C.INTERDENTIS S.R.L. Pascani, pentru amabilitatea si rabdarea acordata lupisorilor nostri.
Lucia Hen

Un comentariu:

  1. am fost si eu (irina) la stomatolog si credeti-ma, acum stiu ce fac (aproape) toate aparatele alea!

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.