marți, 20 octombrie 2009

JOTA-JOTI 2009

Cativa dintre noi au avut curiozitatea de a se inscrie si participa la acest eveniment.
Poate lista e mai lunga dar pe langa a mea, am mai gasit doar semnaturi de la:
Oana, Cristi, Beatris, Sanziana, Gabriel si NutLine :)
Plus patrula Colibri ca grup.
Astept impresii la cald.

Un comentariu:

  1. Pai, eu am mai dat impresii chiar dupa ce am vorbit pe grup. Pai, mi se pare o chestie foarte tare ca s-a organizat o jamboree pe internet. Am cunoscut multi oameni noi si am ramas chiar prietena cu 3 dintre ei si acum:). Cu patrula Laurei, din Costa Rica as fi vrut sa lucrez la Lands of Adventure, insa nu prea stiu exact ce ar trebui sa facem la sectiunea din LoA- proiect cu o tara straina.La fel, dupa cum am mai spus, m-am inteles bine cu Gert, din Olanda si Luis, din Venezuela. Majoritatea celor pe care ii intrebam de cat timp sunt cercetasi, imi raspundeau ca au fost cercetasi toata viata lor:> Chiar interesant... Am vorbit si cu un lider care spunea ca vrea cu grupul lui sa vorbeasca cu persoane din 100 de tari, iar cand am vorbit cu el avea 63 parca, nu mai shtiu:D. Mi-a placut, chiar mi-a placut si astept o jamboree pe bune:)
    Sinzi

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.